A jak Citydiář vlastně funguje?


Citydiář si můžete na měsíc vyzkoušet zdarma. Po nastavení funkcí důležitých pro rezervace ve vašem podniku, jako je například otevírací doba, počty stolů, či délka objednávané služby, importujete vygenerovaný kód na stránku vašeho webu, kde chcete zákazníkům nabízet rezervace on-line. Po uložení se vám „rozbalí“ rezervační schéma s nabídkou volných termínů či třeba stolů nebo her dle vaší nabídky.

A dál? Hotovo! A pokud byste si přece jen s něčím nevěděli rady, je vám samozřejmě k dispozici technická podpora. Zákazník si už jen kdykoliv na vašem webu zvolí požadovanou službu a vybere z dostupných termínů, které si předem vydefinujete.

Při rezervaci termínu Vám přijde upozornění na e-mail s uskutečněnou rezervací. Infomail samozřejmě obdrží také klient.

V Citydiáři můžete klientovi nabídnout k rezervaci více, než jen konkrétní termín a službu. Například při rezervaci stolu si tak zákazník může zarezervovat i další sortiment z nabídky podniku, typicky třeba obložené mísy, šampaňské a další nadstandardní služby k termínu objednávky. Paletu sortimentu ke konkrétní službě samozřejmě určujete vy.




Udržujte si dokonalý přehled o zákaznících

Ať už nabízíte konzultace, pronajímáte krátkodobě prostory nebo poskytujete jakékoliv služby, u kterých si mohou vaši klienti předem rezervovat termín, jistě uvítáte komplexní přehled o Vaší klientele.

Citydiář je propojen s CRM systémem Anabix, uživatelsky jednoduchým a výkonným nástrojem pro správu a péči zákazníků, díky kterému budete mít dokonalý přehled.

V případě, že využijete pro správu svých kontaktů Anabix a na svůj web si umístíte jeden či více rezervačních formulářů Citydiář, po vyplnění rezervace zájemcem jej okamžitě najdete v Anabixu včetně vytvořeného úkolu k vybranému termínu a času.

Svůj čas věnujte opravdové péči o vaše klienty.


anabix

Založte si účet na zkoušku nezávazně a zdarma!

Založit účet