Stepan Musil


"Více než rezervační systém. Citydiář"

- Za Anabix CRM doporučuje Mgr. Štěpán Musil.


Víte sami, že možností toho, kdy jste zmeškali hovor s klientem či potenciálním klientem, bylo a je nepřeberné množství.

Známe to i my. Proto jsme se rozhodli to změnit, spolupráci s klienty více zefektivnit a dát jim něco navíc. Rozhodli jsme se pro Citydiář. Dali jsme našim zákazníkům tak možnost se objednat v termínu, který je pro ně naprosto vyhovující. Pro nás to zase znamená osvobození se od příjmu zakázek výhradně a pouze v pracovní době, klienti si mohou plánovat schůzky třeba o půlnoci. Je to prosté, jednoduché a pohodlné pro obě strany.

Citydiář je rezervační systém, který si umístíte na své webové stránky a kde také funguje. Bez jakéhokoliv dalšího proklikávání se na další a další stránky. Všechno je na jednom místě. Za nás byl už jen toto plusový bod číslo jedna. A postupně plusové body začaly přibývat. V Citydiáři si nastavíte dny a hodiny, kdy jste dostupní, máte volno a vaši klienti se mohou objednávat nebo si vás blokovat například pro konzultace. Ano, někdo může namítat, že není nad první přímý kontakt s klientem a zanechání prvního dojmu. Ale jaký to bude první dojem, když se vám zákazník nedovolá, protože jste zrovna zaneprázdněni?

Citydiář pro nás znamená systematičnost a více volného času. Spolu s tím jsme začali objevovat další vychytávky, co tento rezervační systém má. Například prvních 30 dní je na vyzkoušení zdarma. Není třeba hned něco platit, zavazovat se a upisovat svoji duši. Během zkušební doby se nejen naučíte s rezervačním systémem dobře pracovat, ale postupně si na něj zvyknou i vaši klienti a začnou ho dokonce vyžadovat.

Anabix

Co je ale podle nás ze všeho nejdůležitější: podnikání, vaši firmu, vaše služby, tvoří klienti. Bez nich se neobejdete. Starejte se o ně. Hýčkejte je. Mějte o nich přehled a nejlépe na jednom místě. Uživatelsky jednoduchý CRM systém Anabix a rezervační systém Citydiář, jdou totiž hravě propojit. Je to jako mávnutím kouzelného proutku, ale díky těmto dvěma nástrojům budete mít dokonalý přehled téměř o všem. A vaši klienti? Budou se cítit mimořádně. Pokud vás zajímá, jak obě služby propojit a získat větší přehled, stačí si pročíst jednoduchý návod.

Co jsme díky Citydiáři získali navíc? Více času na opravdovou péči o klienty.