Jak rezervační systém Citydiář vlastně funguje?
Po nastavení funkcí důležitých pro rezervace ve vašem podniku, jako je například otevírací doba,
počty
stolů,
či délka
objednávané služby, importujete vygenerovaný kód na stránku vašeho webu, kde chcete zákazníkům
nabízet
rezervace
on-line. Po uložení se vám „rozbalí“ rezervační schéma s nabídkou volných termínů či třeba stolů
nebo her
dle
vaší
nabídky.
Při rezervaci termínu Vám přijde upozornění na e-mail s uskutečněnou rezervací. Info mail samozřejmě obdrží také klient.
V Citydiáři můžete klientovi nabídnout k rezervaci více, než jen konkrétní termín a službu.
Například při rezervaci stolu si tak zákazník může zarezervovat i další sortiment z nabídky podniku, typicky třeba obložené mísy, šampaňské a další nadstandardní služby k termínu objednávky. Paletu sortimentu ke konkrétní službě samozřejmě určujete vy.
Žádný zajíc v pytli
- Reference našich klientů si můžete přečíst zde
- Zajímá Vás, jak Citydiář vypadá a funguje v praxi? Vidět Citydiář přímo v provozu můžete například zde nebo tady
- Že nemáte web? Nevadí! Vaše termíny mohou být dostupné na City.cz v tomto okně.
Udržujte si dokonalý přehled o zákaznících
Ať už nabízíte konzultace, pronajímáte krátkodobě prostory nebo poskytujete jakékoliv služby,
u kterých si mohou vaši klienti předem rezervovat termín, jistě uvítáte komplexní přehled o Vaší
klientele.
Citydiář je propojen s CRM systémem Anabix,
uživatelsky jednoduchým a výkonným nástrojem pro správu a péči zákazníků, díky kterému budete mít
dokonalý
přehled.
V případě, že využijete pro správu svých kontaktů Anabix
a na svůj web si umístíte jeden či více rezervačních formulářů Citydiář,
po vyplnění rezervace zájemcem jej okamžitě najdete v Anabixu včetně vytvořeného
úkolu k vybranému termínu a času.
Svůj čas věnujte opravdové péči o vaše klienty.