"Intuitivní řešení, které nám zvedlo počet objednávek"
- Za Adventure Golf Jihlava doporučuje Lucie Fürstová
Proč jste se rozhodli využít rezervační systém a proč zrovna Citydiář?
Hledali jsme alternativu k rezervačnímu systému Reservanto, které jsme už dříve využívali. Pro
Citydiář jsme se rozhodli nejen z důvodu lepšího poměru cena - výkon, ale také dalších důvodů.
Jaký byl ten další hlavní důvod?
Do systému bylo zbytečně složité přihlašování, přesměrovávalo to klienty na úplně jinou stránku,
která nekorespondovala s tou naší. U Citydiáře se nám líbí, že klienti si rezervují službu jednoduše
přímo na našem webu. I cenově se nám Citydiář zamlouval.
Byla znát změna v řešení rezervací on-line na počtu objednávek?
Ten nárůst jsme ani nečekali. Pro uživatele jsou rezervace přes Citydiář intuitivní, nebylo třeba se
nikde přihlašovat a lidé si rovnou vybrali službu, kterou chtěli, zapsali na konkrétní termín jméno,
příjmení, počet osob a měli hotovo. Původně jsme měli několik jednotek rezervací, po nasazení
Citydiáře se nám počty rezervací několikanásobně zvýšily.
Měli jste nějaké své speciální požadavky na funkce rezervačního systému?
Vhodné pro nás bylo to, že lidé vidí najednou všechny služby, nemusí se nikam překlikávat. V jednu
chvíli si
mohou rezervovat jak minigolf, tak simulátor nebo pétanque.
Jak jste spokojeni s fungováním Citydiáře a s technickou podporou?
Když mám ohledně rezervací nějaký problém, tak volám a mám pocit, že se věci řeší. Chápu, že
některé věci nejdou z minuty na minutu. Byli jsme jedni z prvních klientů, problémy s laděním
systému se tak
řešily za provozu. Technická podpora funguje.