Proč jste se rozhodli pro Citydiář?
Používali jsme vlastní rezervační systém, který byl zastaralý a amatérský. U Citydiáře nám vyhovuje,
že nemusíme odpovídat e-mailem jednotlivým rezervovaným zákazníkům ale přijde jim potvrzení
automaticky.
Byla znát změna rezervačního systému v provozu?
Určitě nám to usnadnilo život, díky automatizaci. Dříve rezervace po nás vyžadovaly určitý čas,
každý den.
Nyní vyřídíme i telefonické rezervace klientů - rezervace do Citydiáře zadáme odkudkoliv i přes
mobil.
Měli jste nějaké své požadavky na funkce rezervačního systému?
Ano, určitě spoustu, protože jsme dost specifický provoz.
Potřebovali jsme rezervace pro různé části v různé časy a zároveň aby šlo zároveň rezervovat vše
najednou, z
toho důvodu jsme potřebovali řešení na míru.
Jak jste spokojení s fungováním Citydiáře a s technickou podporou?
Pokud si s něčím nevíme rady, zavoláme a vše se vyřeší. Vše je ale nastavené tak, že volat nemusíme.
Vše
funguje a technickou podporu ani nepotřebujeme.